Strona 3 z 3

Re: Witajcie

: 15 maja 2022, 19:40
autor: Przemoimnieniemo
Cześć, dzień dobry. Fajnie że dołączyłeś do nas.

Tematy z problemami prośba o umieszczenie we właściwych działach i przeszukania forum przed. Z przywitania robi się wielowątkowy temat bo mamy i problem z fotelem, masażem i teraz z wtryskami chociaż ja myślę że to EGR.

Szybkiego uporania się z problemami i bezproblemowej jazdy.

Re: Witajcie

: 15 maja 2022, 19:44
autor: Felek
Tak zgadzam się zbyt wiele wątków poruszyłem w temacie przywitanie..... Sorki wiecie jak to jest człowiek chce żeby wszystko działało jak należy a tu co chwila coś.....

Re: Witajcie

: 15 maja 2022, 20:40
autor: henry71
proszę o.zalozenie tematu w odpowiednim dziale bo tu robi się śmietnik :))

Re: Witajcie

: 15 maja 2022, 23:54
autor: Rufus
henry71 pisze: 15 maja 2022, 17:13 Stawiam na podwieszony EGR
Heniu, EGR wygeneruje błąd układu wydechowego, a kolega pisze o układzie wtryskowym.

Skoro przegoniłeś go, to zakup TEC2000, podjedź do mechanika (lub jeśli masz warunki zrob to sam), podepnij butelkę pod przewód zasilania paliwem i czyść wtryski.
Masz sporo informacji na ten temat na YouTube.
Widziałem efekt czyszczenia na własne oczy i sam się zastanawiałem czy u siebie profilaktycznie tego nie zrobić, ale dziadek mnie uczył, żeby nie ruszać gówna dopóki nie śmierdzi, więc póki nie wyrzuca błędu...

Ja zacząłbym od tego, bo to najniższy koszt, a naprawdę działa.

Skoro niewiele mocy stracił, to raczej nie obstawiałbym kłopotów z turbo - raczej przypchany DPF ograniczył moc i niedrożne wtryski.
Zmieniając mapę, zmienił charakterystykę pracy wtrysków i one teraz nie wyrabiają.

Odnośnie problemów z masażem znajdziesz wątek na forum.
Głośniej działający silniczek - sprawdzałeś czy na ośce napędzającej nie nawinęło się coś? U mnie był nawinięty sznurek i fotel wolniej się przesuwał. Po wycięciu sznurka i przesmarowaniu elementów ruchomych białym smarem wszystko działa jak należy. Może u Ciebie też jest jest jakaś błahostka.

Dpf

: 20 maja 2022, 21:46
autor: Felek
Hej !!! Właśnie odebrałem auto od mechanika i jak mówi prawdę to był przypchany DPF oraz jakiś czujnik padł. Powiedział że go wypalił nie trzeba było czyscic mechaniczne oraz wymienił jakiś czujnik przy DPF-ie i mówi do mnie jeździj. To jak mówił to ja w drogę raz go pocisnąłem 170 km/h i pół godziny później to samo aż podjeżdżam pod dom i zapala się komunikat skontroluj wtryski..... Turbina ostygła wyłączyłem silnik wracam za 10 minut i mówię sobie chwila prawdy.... Zapalam auto komunikat znikł auto dobrze się zbiera troszkę go pocisnąłem i wygląda na to że jest ok. Tylko mnie ciekawi czy po tej operacji czyszczenia wypalania filtra i wymiany czujnika coś musiało się dograć że raz zapalił się komunikat skontroluj wtryski po ostrzejszej jeździe a po 10 minutach po ponownym uruchomieniu silnika informacja brak błędów wszystko OK.... Ktoś coś podpowie lub miał taki przypadek.... ??? Dziękuję

Re: Witajcie

: 20 maja 2022, 22:25
autor: Przemoimnieniemo
Felek. Prosiłem o założenie tematu. Temat przywitania nie jest od porad mechanicznych.

Diagnostyka komputerowa powinna wskazac gdzie leży problem. Wymieniając na czują można pół auta wymienić.

W mojej opinii po prawidłowej naprawie, w pełni zidentyfikowanym problemie błąd nie powinien wrócić.

Podstawa to diagnostyka najlepiej Clipem.