Mnie czeka za pół roku pożegnanie z moją Laguna 1 N7Q bo niestety ale rdza i silnik oraz skrzynia już dają znaki.
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
Pożegnanie z Laguną...
- lycanananas
- Administrator forum
- Posty: 551
- Rejestracja: 06 stycznia 2020, 10:36
- Lokalizacja: Warszawa
- marka i model pojazdu: 3x Safrane Ph2
- Płeć: Mężczyzna
- Status: Offline
Re: Pożegnanie z Laguną...
Fanatyk V6
- sapphire
- Posty: 128
- Rejestracja: 29 maja 2020, 07:37
- Lokalizacja: Kampinos
- marka i model pojazdu: Renault Safrane 2.5 20V
- Płeć: Mężczyzna
- Status: Offline
Re: Pożegnanie z Laguną...
Ja gdybym miał więcej kasy to pewnie wziąłbym tą Initialkę z Białegostoku i ratował, no ale...
Safrane 2.5 20V 1998r
- sapphire
- Posty: 128
- Rejestracja: 29 maja 2020, 07:37
- Lokalizacja: Kampinos
- marka i model pojazdu: Renault Safrane 2.5 20V
- Płeć: Mężczyzna
- Status: Offline
Re: Pożegnanie z Laguną...
Szkoda, bo auto fajne... Jeśli dobrze pamiętam to Ty chyba miałeś Concorde, więc tym bardziej przykro...
Ja miałem co prawda wersję Initiale, ale Lalki 2 chyba dużo łatwiej znaleźć w IP niż np Safrane...
Safrane 2.5 20V 1998r
- lycanananas
- Administrator forum
- Posty: 551
- Rejestracja: 06 stycznia 2020, 10:36
- Lokalizacja: Warszawa
- marka i model pojazdu: 3x Safrane Ph2
- Płeć: Mężczyzna
- Status: Offline
Re: Pożegnanie z Laguną...
Tak Concorde z częściami od Initiale jak fotele. Jednak nie wrócę do Laguny bo różnica między nią a Safrane jest kosmiczna w wygodzie jazdy.
Fanatyk V6
- sapphire
- Posty: 128
- Rejestracja: 29 maja 2020, 07:37
- Lokalizacja: Kampinos
- marka i model pojazdu: Renault Safrane 2.5 20V
- Płeć: Mężczyzna
- Status: Offline
Re: Pożegnanie z Laguną...
To akurat wiem, bo co prawda mało, ale jednak paroma Safranami już jeździłem moja Laguna na dłuższych trasach, była dla mnie mega wygodna i podejrzewam, że z szafą będzie podobnie
Wysłane z mojego H8266 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego H8266 przy użyciu Tapatalka
Safrane 2.5 20V 1998r
- lycanananas
- Administrator forum
- Posty: 551
- Rejestracja: 06 stycznia 2020, 10:36
- Lokalizacja: Warszawa
- marka i model pojazdu: 3x Safrane Ph2
- Płeć: Mężczyzna
- Status: Offline
Re: Pożegnanie z Laguną...
Segment E to jednak już wyższa klasa.. Jednak jako drugie auto chcę potem Xantię kupić. Tylko z mniejszym silnikiem chyba, że ładną Actinę trafię.
Fanatyk V6
- sapphire
- Posty: 128
- Rejestracja: 29 maja 2020, 07:37
- Lokalizacja: Kampinos
- marka i model pojazdu: Renault Safrane 2.5 20V
- Płeć: Mężczyzna
- Status: Offline
Re: Pożegnanie z Laguną...
Xantia, bardzo fajne autko, ale ja chyba jednak jestem bardziej w stronę XM-a
Safrane 2.5 20V 1998r
- Rufus
- Posty: 998
- Rejestracja: 06 stycznia 2019, 13:35
- Lokalizacja: Kraków
- marka i model pojazdu: Latitude 2.0 dCi Initiale Paris
- Płeć: Mężczyzna
- Status: Offline
Re: Pożegnanie z Laguną...
Problem z XM i Xantią pewnie też jest taki, że części już brak na rynku wtórnym, o pierwotnym nie wspominam. Niestety wiele części mechanicznych trzeba przerabiać z innych modeli.
Są to piękne auta, ale dla prawdziwych pasjonatów z nieograniczonym zapleczem finansowym, oraz dla magików, którzy potrafią zrobić coś z niczego i mają do tego zaplecze warsztatowe. Normalny śmiertelnik niestety raczej nie udźwignie utrzymania tego auta.
_ _ _ _ _ _ _ _
Pozdrawiam
Rufus
Pozdrawiam
Rufus
-
- Posty: 1086
- Rejestracja: 18 grudnia 2017, 15:09
- marka i model pojazdu:
- Płeć: Mężczyzna
- Status: Offline
Re: Pożegnanie z Laguną...
Rufus, z wielkim smutkiem muszę przyznać Ci rację
obliczone na lukakatorze
obliczone na lukakatorze
- sapphire
- Posty: 128
- Rejestracja: 29 maja 2020, 07:37
- Lokalizacja: Kampinos
- marka i model pojazdu: Renault Safrane 2.5 20V
- Płeć: Mężczyzna
- Status: Offline
Re: Pożegnanie z Laguną...
Ja co prawda mechanikiem nie jestem, ale na szczęście nie mam 2 lewych rąk i coś tam potrafię zrobićRufus pisze:Problem z XM i Xantią pewnie też jest taki, że części już brak na rynku wtórnym, o pierwotnym nie wspominam. Niestety wiele części mechanicznych trzeba przerabiać z innych modeli.
Są to piękne auta, ale dla prawdziwych pasjonatów z nieograniczonym zapleczem finansowym, oraz dla magików, którzy potrafią zrobić coś z niczego i mają do tego zaplecze warsztatowe. Normalny śmiertelnik niestety raczej nie udźwignie utrzymania tego auta.
Wysłane z mojego H8266 przy użyciu Tapatalka
Safrane 2.5 20V 1998r