Chyba zmieniam się w Staszka.. Teraz kupiłem kolejną..
Silnik: N7U 2.5 R5
Skrzynia: Automat SU0 Aisin AW50-42LE
Wersja: RXT, według tabliczki E4
Zasadniczo patrząc po tabliczce znamionowej to wszystkie poza poza VIN i kodem tapicerki są takie same jak w mojej 3.0 w automacie. No i numerem nadwozia bo to zawsze różne. Zostaje u mnie jako daily auto. Myślę, że na Latitude się jeszcze kiedyś zdecyduje. W tygodniu zrobię jej porządną sesję zdjęciową.
Adrianowy granat z automatem 2.5R5 (2.5A)
- lycanananas
- Administrator forum
- Posty: 551
- Rejestracja: 06 stycznia 2020, 10:36
- Lokalizacja: Warszawa
- marka i model pojazdu: 3x Safrane Ph2
- Płeć: Mężczyzna
- Status: Offline
Adrianowy granat z automatem 2.5R5 (2.5A)
Fanatyk V6
- lycanananas
- Administrator forum
- Posty: 551
- Rejestracja: 06 stycznia 2020, 10:36
- Lokalizacja: Warszawa
- marka i model pojazdu: 3x Safrane Ph2
- Płeć: Mężczyzna
- Status: Offline
Re: Adrianowy granat z automatem, ale z R5
Na szybko zrobiłem mini sesję fotograficzną. Zastanawiam się czy zdjąć folię z szyb czy nie.. Mi się nie podoba. Inni mi mówią że fajna jest.
Fanatyk V6
- henry71
- Administrator forum
- Posty: 2581
- Rejestracja: 09 lipca 2017, 16:37
- Lokalizacja: brzeg dolny
- marka i model pojazdu: renault latitude 3.0dci initiale
- Płeć: Mężczyzna
- Status: Offline
Re: Adrianowy granat z automatem, ale z R5
Dla mnie z folią jest git ,same zalety ,raz że słońce tak wnętrza nie nagrzewa a dwa nikt Ci nie zagląda co z tyłu w aucie leży
- lycanananas
- Administrator forum
- Posty: 551
- Rejestracja: 06 stycznia 2020, 10:36
- Lokalizacja: Warszawa
- marka i model pojazdu: 3x Safrane Ph2
- Płeć: Mężczyzna
- Status: Offline
Re: Adrianowy granat z automatem 2.5R5 (2.5A)
Dawno nic nie była bo stała u mechanika. Co było robione?
* Uszczelniany był silnik
* Uszczelniona była skrzynia
* Regeneracja kompresora klimy i nabicie klimy
* Wymiana czujnika ciśnienia oleju który odpowiada za sporo logiki w zegarach i gadaczce. Co dawało DZIWNE objawy. Zegary i gadaczka sygnał niskiego ciśnienia wykorzystują do rozpoznania czy silnik jest włączony czy nie.
* Jakieś pierdoły.
Zostały mi do zamontowania inne felgi, nowe opony i regeneracja xenonów. I w sumie można jeździć.
* Uszczelniany był silnik
* Uszczelniona była skrzynia
* Regeneracja kompresora klimy i nabicie klimy
* Wymiana czujnika ciśnienia oleju który odpowiada za sporo logiki w zegarach i gadaczce. Co dawało DZIWNE objawy. Zegary i gadaczka sygnał niskiego ciśnienia wykorzystują do rozpoznania czy silnik jest włączony czy nie.
* Jakieś pierdoły.
Zostały mi do zamontowania inne felgi, nowe opony i regeneracja xenonów. I w sumie można jeździć.
Fanatyk V6
- Rufus
- Posty: 998
- Rejestracja: 06 stycznia 2019, 13:35
- Lokalizacja: Kraków
- marka i model pojazdu: Latitude 2.0 dCi Initiale Paris
- Płeć: Mężczyzna
- Status: Offline
Re: Adrianowy granat z automatem 2.5R5 (2.5A)
To którą na zlot się wybierasz???
_ _ _ _ _ _ _ _
Pozdrawiam
Rufus
Pozdrawiam
Rufus
- lycanananas
- Administrator forum
- Posty: 551
- Rejestracja: 06 stycznia 2020, 10:36
- Lokalizacja: Warszawa
- marka i model pojazdu: 3x Safrane Ph2
- Płeć: Mężczyzna
- Status: Offline
Re: Adrianowy granat z automatem 2.5R5 (2.5A)
Na pewno nie 2.9 w automacie bo mi jej szkoda. Albo 2.9 w manualu, albo 2.5 w automacie. Postaram się w sumie tą. Bo pochwalę się nią.
Fanatyk V6