Patrysiowe sreberko czyli Latitude 2,0dci InitialeParis
-
- Posty: 322
- Rejestracja: 17 kwietnia 2021, 17:02
- Lokalizacja: Warszawa
- marka i model pojazdu: Renault Latitude 2.0 dCi manual
- Płeć: Mężczyzna
- Status: Offline
Re: Patrysiowe sreberko czyli Latitude 2,0dci InitialeParis
Ok. Dzisiaj mam zamiar zatankować i pykne średnie w jedną i drugą stronę.
-
- Posty: 322
- Rejestracja: 17 kwietnia 2021, 17:02
- Lokalizacja: Warszawa
- marka i model pojazdu: Renault Latitude 2.0 dCi manual
- Płeć: Mężczyzna
- Status: Offline
-
- Posty: 1086
- Rejestracja: 18 grudnia 2017, 15:09
- marka i model pojazdu:
- Płeć: Mężczyzna
- Status: Offline
Re: Patrysiowe sreberko czyli Latitude 2,0dci InitialeParis
Przerejestrowany.
WT...F
obliczone na lukakatorze
WT...F
obliczone na lukakatorze
- lycanananas
- Administrator forum
- Posty: 549
- Rejestracja: 06 stycznia 2020, 10:36
- Lokalizacja: Warszawa
- marka i model pojazdu: 3x Safrane Ph2
- Płeć: Mężczyzna
- Status: Offline
Re: Patrysiowe sreberko czyli Latitude 2,0dci InitialeParis
Fajny numer dostałeś. Prosty do zapamiętania.
Fanatyk V6
- Rufus
- Posty: 995
- Rejestracja: 06 stycznia 2019, 13:35
- Lokalizacja: Kraków
- marka i model pojazdu: Latitude 2.0 dCi Initiale Paris
- Płeć: Mężczyzna
- Status: Offline
Re: Patrysiowe sreberko czyli Latitude 2,0dci InitialeParis
I bardzo ładniePrzemoimnieniemo pisze: ↑25 marca 2022, 07:24 Dobra to na odcinku 400 km wyszło mi tak. Prędkości 100-120 + trochę terenu zabudowanego. Zdjęcie z pod Intermarche w Brzegu
_ _ _ _ _ _ _ _
Pozdrawiam
Rufus
Pozdrawiam
Rufus
-
- Posty: 1086
- Rejestracja: 18 grudnia 2017, 15:09
- marka i model pojazdu:
- Płeć: Mężczyzna
- Status: Offline
Re: Patrysiowe sreberko czyli Latitude 2,0dci InitialeParis
W oczekiwaniu na hamownię
obliczone na lukakatorze
obliczone na lukakatorze
-
- Posty: 1086
- Rejestracja: 18 grudnia 2017, 15:09
- marka i model pojazdu:
- Płeć: Mężczyzna
- Status: Offline
Re: Patrysiowe sreberko czyli Latitude 2,0dci InitialeParis
Nic nie pisałem, bo... niestety nie mam się czym chwalić.
Zaczęło się od tego że spalanie wydało mi się zbyt wysokie, ale okazuje się że prawdopodobnie poprostu ten typ tak ma a ja powinienem sam dokładniej sprawdzić że jazda 2.0dci jest droższe niż 2,9 V6 z gazem
Chcąc sprawdzić wynik "witaminki", pojechałem na hamownię do Kreatora Mocy i otrzymałem następujący wykres
Wynik daleki od obiecywanego.
Padły podejrzenia że komentarze w internecie nie kłamią i może to być wynik "ustawiony".
Dlatego zapadła decyzja żeby pojechać w miejsce polecane przez autora "witaminki".
Wyszło jeszcze gorszej...
W międzyczasie wymieniłem filtr paliwa i powietrza
obliczone na lukakatorze
Zaczęło się od tego że spalanie wydało mi się zbyt wysokie, ale okazuje się że prawdopodobnie poprostu ten typ tak ma a ja powinienem sam dokładniej sprawdzić że jazda 2.0dci jest droższe niż 2,9 V6 z gazem
Chcąc sprawdzić wynik "witaminki", pojechałem na hamownię do Kreatora Mocy i otrzymałem następujący wykres
Wynik daleki od obiecywanego.
Padły podejrzenia że komentarze w internecie nie kłamią i może to być wynik "ustawiony".
Dlatego zapadła decyzja żeby pojechać w miejsce polecane przez autora "witaminki".
Wyszło jeszcze gorszej...
W międzyczasie wymieniłem filtr paliwa i powietrza
obliczone na lukakatorze
-
- Posty: 1086
- Rejestracja: 18 grudnia 2017, 15:09
- marka i model pojazdu:
- Płeć: Mężczyzna
- Status: Offline
Re: Patrysiowe sreberko czyli Latitude 2,0dci InitialeParis
W trakcie wizyty na drugiej hamowni postanowiłem powrócić do seryjnej mapy.
Czemu?
Od zawsze wszyscy pisali i mówili że tuning robi się na sprawnym samochodzie a tu potwierdziłem że samochód sprawny nie jest.
Padło podejrzenie że jest zapchany DPF, dlatego brakuje dużo mocy. Chciałem go wyjąć i wysłać do regeneracji.
Niestety po zdjęciu osłony pod silnikiem zobaczyłem żółtą kropelkę na sprężarce klimy a dalej na łączeniu skrzyni i silnika krople oleju.
Zajrzałem w górę i cieknie z góry. Na turbinie też jest olej.
Ręce mi opadły.
Dlatego stwierdziłem że nie będę tego sam robił tylko oddam do specjalisty.
Niestety najbliższy wolny termin to 16 maja
Do tego czasu mam przed domem pomnik
obliczone na lukakatorze
Czemu?
Od zawsze wszyscy pisali i mówili że tuning robi się na sprawnym samochodzie a tu potwierdziłem że samochód sprawny nie jest.
Padło podejrzenie że jest zapchany DPF, dlatego brakuje dużo mocy. Chciałem go wyjąć i wysłać do regeneracji.
Niestety po zdjęciu osłony pod silnikiem zobaczyłem żółtą kropelkę na sprężarce klimy a dalej na łączeniu skrzyni i silnika krople oleju.
Zajrzałem w górę i cieknie z góry. Na turbinie też jest olej.
Ręce mi opadły.
Dlatego stwierdziłem że nie będę tego sam robił tylko oddam do specjalisty.
Niestety najbliższy wolny termin to 16 maja
Do tego czasu mam przed domem pomnik
obliczone na lukakatorze
-
- Posty: 322
- Rejestracja: 17 kwietnia 2021, 17:02
- Lokalizacja: Warszawa
- marka i model pojazdu: Renault Latitude 2.0 dCi manual
- Płeć: Mężczyzna
- Status: Offline
Re: Patrysiowe sreberko czyli Latitude 2,0dci InitialeParis
Chcę się wypowiedzieć jako taki niezależny obserwator.
Spalanie zależy od kierowcy. Zależy jak się jeździ to tyle pali. Myślę że moje wyniki z trasy to pokazują. Jeżdżąc na limitach prędkości obowiązujących w Polsce można osiągnąć zadowalające spalanie.
Jak czytam Twoja wypowiedź to mam wrażenie jakby Henio sprzedał Ci auto nie nadające się do jazdy a przecież na pewno dołożył wszelkich starań byś wyjechał sprawnym i dobrym autem. Po postach, które publikował można zauważyć że włożył wiele pracy w to auto by nabywca był zadowolony. Mija miesiąc odkąd kupiłeś auto i informujesz nas o tym wszystkim, a zakładam że mogłeś obejrzeć auto z każdej strony przed zakupem.
Jeśli nie jesteś zadowolony to załatw to jak chłop w 4 oczy, prywatnie czy telefonicznie bo w mojej opinii wyciąganie takich spraw na forum spowoduje raczej jego zapaść, potencjalne kłótnie czy niedopowiedzenia a w ostateczności rozpad
Spalanie zależy od kierowcy. Zależy jak się jeździ to tyle pali. Myślę że moje wyniki z trasy to pokazują. Jeżdżąc na limitach prędkości obowiązujących w Polsce można osiągnąć zadowalające spalanie.
Jak czytam Twoja wypowiedź to mam wrażenie jakby Henio sprzedał Ci auto nie nadające się do jazdy a przecież na pewno dołożył wszelkich starań byś wyjechał sprawnym i dobrym autem. Po postach, które publikował można zauważyć że włożył wiele pracy w to auto by nabywca był zadowolony. Mija miesiąc odkąd kupiłeś auto i informujesz nas o tym wszystkim, a zakładam że mogłeś obejrzeć auto z każdej strony przed zakupem.
Jeśli nie jesteś zadowolony to załatw to jak chłop w 4 oczy, prywatnie czy telefonicznie bo w mojej opinii wyciąganie takich spraw na forum spowoduje raczej jego zapaść, potencjalne kłótnie czy niedopowiedzenia a w ostateczności rozpad
- Rufus
- Posty: 995
- Rejestracja: 06 stycznia 2019, 13:35
- Lokalizacja: Kraków
- marka i model pojazdu: Latitude 2.0 dCi Initiale Paris
- Płeć: Mężczyzna
- Status: Offline
Re: Patrysiowe sreberko czyli Latitude 2,0dci InitialeParis
Przemek - z ust mi to wyjąłeś
Patryk, uważam, że masz naprawdę ładny, zadbany egzemplarz i mam wrażenie że szukasz dziury w całym. Przedewszystkim wyczyść DPF. Jak obiecałem- jak będę na działce, to spakuje i wyślę Ci zawor sterujący turbina (specjalnie po niego nie pojadę, bo koszt paliwa przewyższy cenę zaworu z allegro) - to są na pewno elementy, których nieprawidłowe działanie ogranicza moc i powoduje wzrost spalania.
Patryk, uważam, że masz naprawdę ładny, zadbany egzemplarz i mam wrażenie że szukasz dziury w całym. Przedewszystkim wyczyść DPF. Jak obiecałem- jak będę na działce, to spakuje i wyślę Ci zawor sterujący turbina (specjalnie po niego nie pojadę, bo koszt paliwa przewyższy cenę zaworu z allegro) - to są na pewno elementy, których nieprawidłowe działanie ogranicza moc i powoduje wzrost spalania.
_ _ _ _ _ _ _ _
Pozdrawiam
Rufus
Pozdrawiam
Rufus