Pożegnanie z Laguną...

Dyskusje na temat Renault Latitude i Safrane
Awatar użytkownika
henry71
Administrator forum
Posty: 2571
Rejestracja: 09 lipca 2017, 16:37
Lokalizacja: brzeg dolny
marka i model pojazdu: renault latitude 3.0dci initiale
Płeć: Mężczyzna
Status: Offline

Re: Pożegnanie z Laguną...

Post autor: henry71 »

Ale nie ma co się podniecać xsantia nie jest autem godnym żadnej uwagi ,kwadraciwk z byle jakim designem wnętrza ,ani to antyk ani nowoczesne ,dla mnie śmietnik,to śmietnik na kołach ,nie wiedziałem że Komuś może się podobać ..
Awatar użytkownika
lycanananas
Administrator forum
Posty: 540
Rejestracja: 06 stycznia 2020, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
marka i model pojazdu: 3x Safrane Ph2
Płeć: Mężczyzna
Status: Offline

Re: Pożegnanie z Laguną...

Post autor: lycanananas »

Henry ja głównie zachwycam się wersją Actina tylko i wyłącznie z powodu zawieszenia. Tak samo XM dla mnie to zawieszenie do tego XM ma fajniejsze 3.0. Z7X ale 24 zaworowe albo też ma L7X takie jak w Safrane. Zasadniczo to te auta zestarzały się stylistycznie bardzo..
Fanatyk V6
Awatar użytkownika
sapphire
Posty: 128
Rejestracja: 29 maja 2020, 07:37
Lokalizacja: Kampinos
marka i model pojazdu: Renault Safrane 2.5 20V
Płeć: Mężczyzna
Status: Offline

Re: Pożegnanie z Laguną...

Post autor: sapphire »

Mi właśnie wygląd XM-ki pasuje bardzo. Xantii w sumie też, ale ja wolę większe auta :)

Wysłane z mojego H8266 przy użyciu Tapatalka

Safrane 2.5 20V 1998r
Awatar użytkownika
Rufus
Posty: 980
Rejestracja: 06 stycznia 2019, 13:35
Lokalizacja: Kraków
marka i model pojazdu: Latitude 2.0 dCi Initiale Paris
Płeć: Mężczyzna
Status: Online

Re: Pożegnanie z Laguną...

Post autor: Rufus »

sapphire pisze: 27 czerwca 2020, 19:12
Rufus pisze:
sapphire pisze: 24 czerwca 2020, 21:52 Xantia, bardzo fajne autko, ale ja chyba jednak jestem bardziej w stronę XM-a :mrgreen: ;)
Problem z XM i Xantią pewnie też jest taki, że części już brak na rynku wtórnym, o pierwotnym nie wspominam. Niestety wiele części mechanicznych trzeba przerabiać z innych modeli.
Są to piękne auta, ale dla prawdziwych pasjonatów z nieograniczonym zapleczem finansowym, oraz dla magików, którzy potrafią zrobić coś z niczego i mają do tego zaplecze warsztatowe. Normalny śmiertelnik niestety raczej nie udźwignie utrzymania tego auta.
Ja co prawda mechanikiem nie jestem, ale na szczęście nie mam 2 lewych rąk i coś tam potrafię zrobić :)

Wysłane z mojego H8266 przy użyciu Tapatalka
Problemem nie jest to czy masz 2 lewe ręce, czy nie. Problemem jest to czy będziesz miał warunki i będziesz potrafił stworzyć części, które są niedostępne - np. części do pneumatyki.
_ _ _ _ _ _ _ _
Pozdrawiam
Rufus
Awatar użytkownika
sapphire
Posty: 128
Rejestracja: 29 maja 2020, 07:37
Lokalizacja: Kampinos
marka i model pojazdu: Renault Safrane 2.5 20V
Płeć: Mężczyzna
Status: Offline

Re: Pożegnanie z Laguną...

Post autor: sapphire »

Rufus pisze:
sapphire pisze: 27 czerwca 2020, 19:12
Rufus pisze: Problem z XM i Xantią pewnie też jest taki, że części już brak na rynku wtórnym, o pierwotnym nie wspominam. Niestety wiele części mechanicznych trzeba przerabiać z innych modeli.
Są to piękne auta, ale dla prawdziwych pasjonatów z nieograniczonym zapleczem finansowym, oraz dla magików, którzy potrafią zrobić coś z niczego i mają do tego zaplecze warsztatowe. Normalny śmiertelnik niestety raczej nie udźwignie utrzymania tego auta.
Ja co prawda mechanikiem nie jestem, ale na szczęście nie mam 2 lewych rąk i coś tam potrafię zrobić :)

Wysłane z mojego H8266 przy użyciu Tapatalka
Problemem nie jest to czy masz 2 lewe ręce, czy nie. Problemem jest to czy będziesz miał warunki i będziesz potrafił stworzyć części, które są niedostępne - np. części do pneumatyki.
Jakbym się uparł to czy sam czy z pomocą znajomych dałbym sobie radę. Ale ja nie kupuję Cytryny ;) Aczkolwiek zdaję sobie sprawę, że przy Safrane może być podobnie...

Wysłane z mojego H8266 przy użyciu Tapatalka

Safrane 2.5 20V 1998r
Awatar użytkownika
lycanananas
Administrator forum
Posty: 540
Rejestracja: 06 stycznia 2020, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
marka i model pojazdu: 3x Safrane Ph2
Płeć: Mężczyzna
Status: Offline

Re: Pożegnanie z Laguną...

Post autor: lycanananas »

Problem z częściami do Cytryny jest taki, że znajomy co ma CXa to nie mógł kupić nowych panewek jak remontował silnik. W Renault masz dużo części wspólnych między modelami czy mają jakiś standard i łatwo coś przerobisz i dostosujesz. Nawet gadaczka z Safrany to taka sama jak w Laguny I tylko w innej obudowie.
Fanatyk V6
Awatar użytkownika
sapphire
Posty: 128
Rejestracja: 29 maja 2020, 07:37
Lokalizacja: Kampinos
marka i model pojazdu: Renault Safrane 2.5 20V
Płeć: Mężczyzna
Status: Offline

Re: Pożegnanie z Laguną...

Post autor: sapphire »

lukezaa pisze:Problem z częściami do Cytryny jest taki, że znajomy co ma CXa to nie mógł kupić nowych panewek jak remontował silnik. W Renault masz dużo części wspólnych między modelami czy mają jakiś standard i łatwo coś przerobisz i dostosujesz. Nawet gadaczka z Safrany to taka sama jak w Laguny I tylko w innej obudowie.
No niestety rzadko która marka produkuje części do starszych modeli. Z tego co pamiętam to chyba jest obowiązek produkcji części przez bodaj 10 lat od zakończenia sprzedaży danego modelu, a potem szukaj wiatru w polu... Taki sam problem ma mój szwagier. Ma Alfę 166 2.5 V6. I części jest mało albo są mega drogie.

Wysłane z mojego H8266 przy użyciu Tapatalka

Safrane 2.5 20V 1998r
ODPOWIEDZ