Pożegnanie z Laguną...
- henry71
- Administrator forum
- Posty: 2577
- Rejestracja: 09 lipca 2017, 16:37
- Lokalizacja: brzeg dolny
- marka i model pojazdu: renault latitude 3.0dci initiale
- Płeć: Mężczyzna
- Status: Offline
Re: Pożegnanie z Laguną...
Ale nie ma co się podniecać xsantia nie jest autem godnym żadnej uwagi ,kwadraciwk z byle jakim designem wnętrza ,ani to antyk ani nowoczesne ,dla mnie śmietnik,to śmietnik na kołach ,nie wiedziałem że Komuś może się podobać ..
- lycanananas
- Administrator forum
- Posty: 549
- Rejestracja: 06 stycznia 2020, 10:36
- Lokalizacja: Warszawa
- marka i model pojazdu: 3x Safrane Ph2
- Płeć: Mężczyzna
- Status: Offline
Re: Pożegnanie z Laguną...
Henry ja głównie zachwycam się wersją Actina tylko i wyłącznie z powodu zawieszenia. Tak samo XM dla mnie to zawieszenie do tego XM ma fajniejsze 3.0. Z7X ale 24 zaworowe albo też ma L7X takie jak w Safrane. Zasadniczo to te auta zestarzały się stylistycznie bardzo..
Fanatyk V6
- sapphire
- Posty: 128
- Rejestracja: 29 maja 2020, 07:37
- Lokalizacja: Kampinos
- marka i model pojazdu: Renault Safrane 2.5 20V
- Płeć: Mężczyzna
- Status: Offline
Re: Pożegnanie z Laguną...
Mi właśnie wygląd XM-ki pasuje bardzo. Xantii w sumie też, ale ja wolę większe auta
Wysłane z mojego H8266 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego H8266 przy użyciu Tapatalka
Safrane 2.5 20V 1998r
- Rufus
- Posty: 992
- Rejestracja: 06 stycznia 2019, 13:35
- Lokalizacja: Kraków
- marka i model pojazdu: Latitude 2.0 dCi Initiale Paris
- Płeć: Mężczyzna
- Status: Offline
Re: Pożegnanie z Laguną...
Problemem nie jest to czy masz 2 lewe ręce, czy nie. Problemem jest to czy będziesz miał warunki i będziesz potrafił stworzyć części, które są niedostępne - np. części do pneumatyki.sapphire pisze: ↑27 czerwca 2020, 19:12Ja co prawda mechanikiem nie jestem, ale na szczęście nie mam 2 lewych rąk i coś tam potrafię zrobićRufus pisze:Problem z XM i Xantią pewnie też jest taki, że części już brak na rynku wtórnym, o pierwotnym nie wspominam. Niestety wiele części mechanicznych trzeba przerabiać z innych modeli.
Są to piękne auta, ale dla prawdziwych pasjonatów z nieograniczonym zapleczem finansowym, oraz dla magików, którzy potrafią zrobić coś z niczego i mają do tego zaplecze warsztatowe. Normalny śmiertelnik niestety raczej nie udźwignie utrzymania tego auta.
Wysłane z mojego H8266 przy użyciu Tapatalka
_ _ _ _ _ _ _ _
Pozdrawiam
Rufus
Pozdrawiam
Rufus
- sapphire
- Posty: 128
- Rejestracja: 29 maja 2020, 07:37
- Lokalizacja: Kampinos
- marka i model pojazdu: Renault Safrane 2.5 20V
- Płeć: Mężczyzna
- Status: Offline
Re: Pożegnanie z Laguną...
Jakbym się uparł to czy sam czy z pomocą znajomych dałbym sobie radę. Ale ja nie kupuję Cytryny Aczkolwiek zdaję sobie sprawę, że przy Safrane może być podobnie...Rufus pisze:Problemem nie jest to czy masz 2 lewe ręce, czy nie. Problemem jest to czy będziesz miał warunki i będziesz potrafił stworzyć części, które są niedostępne - np. części do pneumatyki.sapphire pisze: ↑27 czerwca 2020, 19:12Ja co prawda mechanikiem nie jestem, ale na szczęście nie mam 2 lewych rąk i coś tam potrafię zrobićRufus pisze: Problem z XM i Xantią pewnie też jest taki, że części już brak na rynku wtórnym, o pierwotnym nie wspominam. Niestety wiele części mechanicznych trzeba przerabiać z innych modeli.
Są to piękne auta, ale dla prawdziwych pasjonatów z nieograniczonym zapleczem finansowym, oraz dla magików, którzy potrafią zrobić coś z niczego i mają do tego zaplecze warsztatowe. Normalny śmiertelnik niestety raczej nie udźwignie utrzymania tego auta.
Wysłane z mojego H8266 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego H8266 przy użyciu Tapatalka
Safrane 2.5 20V 1998r
- lycanananas
- Administrator forum
- Posty: 549
- Rejestracja: 06 stycznia 2020, 10:36
- Lokalizacja: Warszawa
- marka i model pojazdu: 3x Safrane Ph2
- Płeć: Mężczyzna
- Status: Offline
Re: Pożegnanie z Laguną...
Problem z częściami do Cytryny jest taki, że znajomy co ma CXa to nie mógł kupić nowych panewek jak remontował silnik. W Renault masz dużo części wspólnych między modelami czy mają jakiś standard i łatwo coś przerobisz i dostosujesz. Nawet gadaczka z Safrany to taka sama jak w Laguny I tylko w innej obudowie.
Fanatyk V6
- sapphire
- Posty: 128
- Rejestracja: 29 maja 2020, 07:37
- Lokalizacja: Kampinos
- marka i model pojazdu: Renault Safrane 2.5 20V
- Płeć: Mężczyzna
- Status: Offline
Re: Pożegnanie z Laguną...
No niestety rzadko która marka produkuje części do starszych modeli. Z tego co pamiętam to chyba jest obowiązek produkcji części przez bodaj 10 lat od zakończenia sprzedaży danego modelu, a potem szukaj wiatru w polu... Taki sam problem ma mój szwagier. Ma Alfę 166 2.5 V6. I części jest mało albo są mega drogie.lukezaa pisze:Problem z częściami do Cytryny jest taki, że znajomy co ma CXa to nie mógł kupić nowych panewek jak remontował silnik. W Renault masz dużo części wspólnych między modelami czy mają jakiś standard i łatwo coś przerobisz i dostosujesz. Nawet gadaczka z Safrany to taka sama jak w Laguny I tylko w innej obudowie.
Wysłane z mojego H8266 przy użyciu Tapatalka
Safrane 2.5 20V 1998r