Witajcie

Nowy na forum? Przywitaj się
Przemoimnieniemo
Posty: 320
Rejestracja: 17 kwietnia 2021, 17:02
Lokalizacja: Warszawa
marka i model pojazdu: Renault Latitude 2.0 dCi manual
Płeć: Mężczyzna
Status: Offline

Re: Witajcie

Post autor: Przemoimnieniemo »

Cześć, dzień dobry. Fajnie że dołączyłeś do nas.

Tematy z problemami prośba o umieszczenie we właściwych działach i przeszukania forum przed. Z przywitania robi się wielowątkowy temat bo mamy i problem z fotelem, masażem i teraz z wtryskami chociaż ja myślę że to EGR.

Szybkiego uporania się z problemami i bezproblemowej jazdy.
Felek
Posty: 44
Rejestracja: 08 maja 2022, 11:52
marka i model pojazdu: Renault Latitude
Płeć: Mężczyzna
Status: Offline

Re: Witajcie

Post autor: Felek »

Tak zgadzam się zbyt wiele wątków poruszyłem w temacie przywitanie..... Sorki wiecie jak to jest człowiek chce żeby wszystko działało jak należy a tu co chwila coś.....
Awatar użytkownika
henry71
Administrator forum
Posty: 2571
Rejestracja: 09 lipca 2017, 16:37
Lokalizacja: brzeg dolny
marka i model pojazdu: renault latitude 3.0dci initiale
Płeć: Mężczyzna
Status: Offline

Re: Witajcie

Post autor: henry71 »

proszę o.zalozenie tematu w odpowiednim dziale bo tu robi się śmietnik :))
Awatar użytkownika
Rufus
Posty: 979
Rejestracja: 06 stycznia 2019, 13:35
Lokalizacja: Kraków
marka i model pojazdu: Latitude 2.0 dCi Initiale Paris
Płeć: Mężczyzna
Status: Offline

Re: Witajcie

Post autor: Rufus »

henry71 pisze: 15 maja 2022, 17:13 Stawiam na podwieszony EGR
Heniu, EGR wygeneruje błąd układu wydechowego, a kolega pisze o układzie wtryskowym.

Skoro przegoniłeś go, to zakup TEC2000, podjedź do mechanika (lub jeśli masz warunki zrob to sam), podepnij butelkę pod przewód zasilania paliwem i czyść wtryski.
Masz sporo informacji na ten temat na YouTube.
Widziałem efekt czyszczenia na własne oczy i sam się zastanawiałem czy u siebie profilaktycznie tego nie zrobić, ale dziadek mnie uczył, żeby nie ruszać gówna dopóki nie śmierdzi, więc póki nie wyrzuca błędu...

Ja zacząłbym od tego, bo to najniższy koszt, a naprawdę działa.

Skoro niewiele mocy stracił, to raczej nie obstawiałbym kłopotów z turbo - raczej przypchany DPF ograniczył moc i niedrożne wtryski.
Zmieniając mapę, zmienił charakterystykę pracy wtrysków i one teraz nie wyrabiają.

Odnośnie problemów z masażem znajdziesz wątek na forum.
Głośniej działający silniczek - sprawdzałeś czy na ośce napędzającej nie nawinęło się coś? U mnie był nawinięty sznurek i fotel wolniej się przesuwał. Po wycięciu sznurka i przesmarowaniu elementów ruchomych białym smarem wszystko działa jak należy. Może u Ciebie też jest jest jakaś błahostka.
_ _ _ _ _ _ _ _
Pozdrawiam
Rufus
Felek
Posty: 44
Rejestracja: 08 maja 2022, 11:52
marka i model pojazdu: Renault Latitude
Płeć: Mężczyzna
Status: Offline

Dpf

Post autor: Felek »

Hej !!! Właśnie odebrałem auto od mechanika i jak mówi prawdę to był przypchany DPF oraz jakiś czujnik padł. Powiedział że go wypalił nie trzeba było czyscic mechaniczne oraz wymienił jakiś czujnik przy DPF-ie i mówi do mnie jeździj. To jak mówił to ja w drogę raz go pocisnąłem 170 km/h i pół godziny później to samo aż podjeżdżam pod dom i zapala się komunikat skontroluj wtryski..... Turbina ostygła wyłączyłem silnik wracam za 10 minut i mówię sobie chwila prawdy.... Zapalam auto komunikat znikł auto dobrze się zbiera troszkę go pocisnąłem i wygląda na to że jest ok. Tylko mnie ciekawi czy po tej operacji czyszczenia wypalania filtra i wymiany czujnika coś musiało się dograć że raz zapalił się komunikat skontroluj wtryski po ostrzejszej jeździe a po 10 minutach po ponownym uruchomieniu silnika informacja brak błędów wszystko OK.... Ktoś coś podpowie lub miał taki przypadek.... ??? Dziękuję
Przemoimnieniemo
Posty: 320
Rejestracja: 17 kwietnia 2021, 17:02
Lokalizacja: Warszawa
marka i model pojazdu: Renault Latitude 2.0 dCi manual
Płeć: Mężczyzna
Status: Offline

Re: Witajcie

Post autor: Przemoimnieniemo »

Felek. Prosiłem o założenie tematu. Temat przywitania nie jest od porad mechanicznych.

Diagnostyka komputerowa powinna wskazac gdzie leży problem. Wymieniając na czują można pół auta wymienić.

W mojej opinii po prawidłowej naprawie, w pełni zidentyfikowanym problemie błąd nie powinien wrócić.

Podstawa to diagnostyka najlepiej Clipem.
Zablokowany