Witajcie

Nowy na forum? Przywitaj się
Felek
Posty: 44
Rejestracja: 08 maja 2022, 11:52
marka i model pojazdu: Renault Latitude
Płeć: Mężczyzna
Status: Offline

Re: Witajcie

Post autor: Felek »

Co do zawieszenia to byłem sam dla siebie na stacji diagnostycznej i gość nic nie wspomniał że coś w zawieszeniu tylko te gumy o których pisałem wyżej do wymiany i klocki hamulcowe
Awatar użytkownika
Rufus
Posty: 979
Rejestracja: 06 stycznia 2019, 13:35
Lokalizacja: Kraków
marka i model pojazdu: Latitude 2.0 dCi Initiale Paris
Płeć: Mężczyzna
Status: Offline

Re: Witajcie

Post autor: Rufus »

Felek pisze: 08 maja 2022, 12:51 Jeśli można zapytać jaka jest zasada działania Jonizatora w aucie bo ja tam wielkiej różnicy nie widzę czy relax czy jony......
Musisz uwierzyć w ten chwyt marketingowy ;)

W przednim zawieszeniu szybko padają końcówki drążków, to może być przyczyną pływania, a na pewno stukania.
Skoro auto jest niestabilne na nierównościach, to nie jest normalne - koniecznie sprawdź zawieszenie.
Auto zdecydowanie nie wykazuje charakteru wyścigowego, jest za duże, za ciężkie i zawieszenie ma zdecydowanie nie sportowe, ale prowadzi się poprawnie.

Zapisuj się na złot, to będziesz mógł na żywo porównać inne samochody, pogadać, dowiedzieć się czegoś nowego oraz zabłysnąć zdobytą wiedzą.
_ _ _ _ _ _ _ _
Pozdrawiam
Rufus
Felek
Posty: 44
Rejestracja: 08 maja 2022, 11:52
marka i model pojazdu: Renault Latitude
Płeć: Mężczyzna
Status: Offline

Re: Witajcie

Post autor: Felek »

Hej wszystkim. Wczoraj byłem na hamowni i auto dostało nowy program i obecnie ma 195km i niepełna 400 nm :D Niestety podczas sprawdzania auta na hamowni wyszło że trochę kucy uciekło i moment obrotowy niższy o 30 nm niż mówi fabryka. Gość mi powiedział żeby z czasem wyczyścić turbo bo łopatki lubią się zawiesić i wtryski gorzej podają paliwo efekt jazdy po mieście wolna jazda. Jeśli można zapytać czy ktoś ma pompkę do masażu fotel kierowcy i co może być przyczyną że prawy fotel elektryczny chodzi głośniej podczas przesuwania niż fotel kierowcy coś już tam się kończy.... ???? Z góry Wielkie dziękuję za pomoc :D
Felek
Posty: 44
Rejestracja: 08 maja 2022, 11:52
marka i model pojazdu: Renault Latitude
Płeć: Mężczyzna
Status: Offline

Re: Witajcie

Post autor: Felek »

Niestety radość nie trwała zbyt długo ponieważ dziś pojawił się komunikat żeby sprawdzić układ wtryskowy i auto przeszło w trym awaryjny a jego V max to 70km/h :cry:
Awatar użytkownika
Rufus
Posty: 979
Rejestracja: 06 stycznia 2019, 13:35
Lokalizacja: Kraków
marka i model pojazdu: Latitude 2.0 dCi Initiale Paris
Płeć: Mężczyzna
Status: Offline

Re: Witajcie

Post autor: Rufus »

Felek pisze: 15 maja 2022, 14:01 Niestety radość nie trwała zbyt długo ponieważ dziś pojawił się komunikat żeby sprawdzić układ wtryskowy i auto przeszło w trym awaryjny a jego V max to 70km/h :cry:
Skasuj błędy i przegoń go na autostradzie.
Jak nie pomoże, trzeba będzie zapodać TEC2000 do czyszczenia wtrysków.
_ _ _ _ _ _ _ _
Pozdrawiam
Rufus
Awatar użytkownika
henry71
Administrator forum
Posty: 2571
Rejestracja: 09 lipca 2017, 16:37
Lokalizacja: brzeg dolny
marka i model pojazdu: renault latitude 3.0dci initiale
Płeć: Mężczyzna
Status: Offline

Re: Witajcie

Post autor: henry71 »

Stawiam na podwieszony EGR
Felek
Posty: 44
Rejestracja: 08 maja 2022, 11:52
marka i model pojazdu: Renault Latitude
Płeć: Mężczyzna
Status: Offline

Re: Witajcie

Post autor: Felek »

Dziękuję za pomoc jutro będę szukał przyczyny.... Auto wczoraj było przegonione na s11 tak porządnie 190km/h a na koniec dnia jeszcze ok 20 km kolejną ekspresówką 150km/h .... macher od wirusa powiedział że wtryski nie podają właściwie paliwa plus łopatki w turbinie się zawieszają..... A co do wcześniejszego pytania ktoś z Was ma pompkę do masażu fotela Kierowcy.... ????
Felek
Posty: 44
Rejestracja: 08 maja 2022, 11:52
marka i model pojazdu: Renault Latitude
Płeć: Mężczyzna
Status: Offline

Re: Witajcie

Post autor: Felek »

I jeszcze jedno co głośnej pracy fotela pasażera elektrycznego macie jakieś sugestie??
Awatar użytkownika
henry71
Administrator forum
Posty: 2571
Rejestracja: 09 lipca 2017, 16:37
Lokalizacja: brzeg dolny
marka i model pojazdu: renault latitude 3.0dci initiale
Płeć: Mężczyzna
Status: Offline

Re: Witajcie

Post autor: henry71 »

Wtryski raczej nie generują tego problemu ,albo tak jak mechanik powiedział zawieszającą się geometria turbiny lub EGR ,chyba że robiąc wirusa gość wgrał gotowy program podnoszący moc który często wyłącza DPF co skutkuje jego zapełnieniem i wejściem w tryb awaryjny ,mój człowiek który to robi nie korzysta z gotowych programów tylko wprowadza ustawienia ręcznie ,przy tej okazji zamyka często mapę EGR co jest wskazane dla silnika i nie rusza mapy DPF ,ja jestem bardzo zadowolony z współpracy z Nim a nadmieniam że prowadzę warsztat samochodowy od 20 lat
Felek
Posty: 44
Rejestracja: 08 maja 2022, 11:52
marka i model pojazdu: Renault Latitude
Płeć: Mężczyzna
Status: Offline

Re: Witajcie

Post autor: Felek »

U człowieka który wgrywał mi program to on pisał mapę pod konkretne auto i zna te auta wie że to samsung sm5. Już u niego kiedyś robiłem chip tuning i byłem bardzo zadowolony zajmuje się on tym od conajmniej 15 lat więc jestem zadowolony z jego usług. Nic pozostaje tylko szukać przyczyny co z tymi wtryskami.... Dziękuję
Zablokowany